Hihetetlen mennyiségű adatot kell kezelnie, menedzselnie és tárolnia a cégeknek. Mindezt oly módon, hogy értéket nyerjenek belőlük. A „BIG DATA” sokat használt kifejezés, a legújabb információknak, adatforrásoknak és alkalmazói szerepeknek a gyűjtőfogalma. Vizsgálatával a vállalatok például reakcióminták hozhatnak létre, valamit előrejelzések készíthetnek.

network-698598_640.jpg

BIG DATA (nagy adat) megváltoztatja az ügyfélkezelési módszereket. Segítségével az új technológiák és technikák kerülnek bevezetésre, amikkel célzottabb és pontosabb kampányok készülhetnek. Már rendelkezésre állnak automatizált rendszerek, amelyek az elemzést végzik. Lehetőség van mélyebb betekintést nyerni a vállalat érdekeltjeinek magatartásba, az elemzésen túl pedig formálni a szokásokat és preferenciákat a kívánt fogyasztói döntéshozatal érdekében.

CSC által végzett kutatás szerint 4300 százalékkal nő az éves adattermelés 2020-ig.

Az adathalmaza szakadatlan exponenciális növekedése azt jelenti, hogy egyre több és több adat érhető el rövidebb idő alatt. Nagyobb és nagyobb halmaz elemezése történik és információk kinyerése egyre kevesebb ideig tart.

A Segments által kifejlesztett Business Monitor segítségével gyorsan és hatékonyan szűrhetőek ki mérvadó adatok és információk az adatrengetegből. Rendszerük a megadott kulcsszavak alapján végzi a kereséseket és kizárólag hiteles forrásokból származó, reklámhirdetésektől mentes híreket vizsgál. Használatával kinyerhetőek a nagy adat releváns elemei.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cegsiker.blog.hu/api/trackback/id/tr887588012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása